Klachten en retourneren

Klachten
Heb je een klacht of vraag over onze producten? Laat het dan weten. Mail ons, eventueel met foto, op info@leomoon.nl  en binnen 48 uur (op werkdagen) ontvang je van ons een reactie.

Vergeet niet: De bed hoofdeinden worden handgemaakt van rotan, een natuurproduct.  Al onze items zijn daarom uniek! Omarm net als Leo & Moon de imperfecties, kleurvariaties en kleine verschillen. Voor verzending worden alle items sowieso uitgebreid door ons gecontroleerd. 

Kan ik een bestelling annuleren?
Als je van gedachten bent veranderd, kun je de bestelling annuleren voordat deze wordt klaargemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. Neem contact met ons op en wij zullen je bestelling annuleren en de betaling terugstorten.

Retourzending en terugbetaling
Je mag het product binnen 14 werkdagen vanaf de dag van ontvangst retourneren. Je hoeft hier geen reden voor op te geven. Het product dient origineel verpakt geretourneerd te worden. De kosten voor retourneren zijn altijd voor de koper.  Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van de retourzending kunnen wij desgewenst het transport regelen. Je ontvangt een volledige terugbetaling (minus retour- of ophaalkosten a € 50,-) nadat het product aan ons is geretourneerd. Je kan dit teruglezen op de website van de Consumentenbond “wet koop op afstand”.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
We kunnen je alleen terugbetalen volgens de betaalmethode die je voor de bestelling hebt gebruikt. Heb je een bestelling geannuleerd die nog niet verzonden werd? Dan wordt dat onmiddellijk terugbetaald: het bedrag zal binnen enkele werkdagen tot maximaal een week op je rekening staan afhankelijk van je bank en de gekozen betaalmethode. Gaat het om een geretourneerde bestelling? Dan wordt die pas doorgevoerd wanneer de producten terug in onze opslag zijn aangekomen waar ze op eventuele schade worden gecontroleerd. 

  • No products in the cart.